40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
02:00
HÜDA PAR Gaziantep Milletvekili Şahzade Demir, Bingöl şehir merkezinde son dönemlerde yaşanan ve günlerce süren su kesintileriyle ilgili olarak TBMM’ye soru önergesi verdi.
Demir, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya tarafından cevaplandırılması talebiyle sunduğu önergede, vatandaşların temiz içme suyuna erişimde yaşadığı sorunların halk sağlığını tehdit eder boyuta ulaştığını vurguladı. Önergede, özellikle yaz aylarında artan su kesintilerinin kamu hizmetlerinde ciddi aksamalara neden olduğuna dikkat çekildi.
Demir, önergesinde şu soruları yöneltti:
Demir, açıklamasında vatandaşların temel haklarından biri olan temiz suya erişimin sağlanması için gerekli adımların atılması gerektiğini belirtti.
Gestione Intelligente del Budget nei Casinò Online – Confronto dei Bonus per un Nuovo Anno di Gioco Responsabile
1
Bingöl’de Olumsuz Hava Koşulları Nedeniyle Eğitime Ara Verildi
56058 kez okundu
2
Barîkat Çewlîg Grubu Rojin Kabaiş’in Cinayetine Tepki Gösterdi: “Adalet İstiyoruz”
40443 kez okundu
3
Bingöl Valiliği’nden Uyarı
34008 kez okundu
4
TMMOB Yine Uyardı
14246 kez okundu
5
Belediye Başkanı Arıkan Çalışmaları Anlattı
8119 kez okundu