40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
02:00
Bingöl Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kuruluşlarda devlet koruması altında bulunan çocuklar, ilimizde yaşayan SMA hastası Efrayim bebeğin tedavisine destek olmak amacıyla anlamlı bir bağış kampanyası düzenledi.
İl Müdürü Abdulbari Aksoy’un öncülüğünde gerçekleştirilen kampanyada çocuklar, kendi harçlıklarından ayırdıkları katkılarla destek verirken, İl Müdürlüğü ve bağlı kuruluşlarda görev yapan personeller de kampanyaya gönüllü olarak katkı sundu.
Dayanışma ve paylaşma duygularının en güzel örneklerinden birinin sergilendiği kampanya kapsamında toplanan 64895 TL bağış, Efrayim bebeğin tedavi sürecine destek olmak amacıyla ilgili yardım kampanyasına ulaştırılacağı belirtildi.
Bingöl Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Abdulbari Aksoy, çocukların gösterdiği duyarlılığın toplum adına umut verici olduğunu ifade ederek, kampanyaya destek veren herkese teşekkür etti ve Efrayim bebeğe acil şifalar diledi.
KARNE SEVİNCİ BİNGÖL’DE ŞENLİĞE DÖNÜŞECEK
1
Tüm Gözler Amerikan Senatasonun Vereceği Son Kararda
42571 kez okundu
2
Barîkat Çewlîg Grubu Rojin Kabaiş’in Cinayetine Tepki Gösterdi: “Adalet İstiyoruz”
40446 kez okundu
3
Belediye Başkanı Arıkan Çalışmaları Anlattı
8121 kez okundu
4
Dr. Ramazan Demirtaş “Elazığ’da Büyük Deprem Beklemiyorum”
4395 kez okundu
5
SÜTAŞ’ın Kumgeçit Projesine Encümenler Geçit Vermedi
3528 kez okundu