Parmağında Sıkışan Yüzük, İtfaiye Ekiplerinin Müdahalesiyle Çıkarıldı

Bingöl’de bir kadının parmağına sıkışan çelik alyans, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle çıkarıldı. Sabah saat 04.15’te gelen acil ihbar üzerine Bingöl Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne giden itfaiye ekipleri, vatandaşın parmağındaki yüzüğü uzun uğraşlar sonucu zarar vermeden çıkarmayı başardı.

Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, yüzüğün çıkarılması sırasında özel kesme ve soğutma yöntemleri kullandı. Olay sonrası herhangi bir yaralanmanın yaşanmadığı öğrenildi.

İtfaiye ekipleri, benzer durumlarla karşılaşan vatandaşların müdahale etmeden sağlık kuruluşlarına başvurmaları konusunda uyarıda bulundu.

Haber Merkezi