KİSİAD’ın Yeni Hizmet Binası İstanbul’da Açıldı

İstanbul Ümraniye’de faaliyetlerini sürdüren Kiğı Sanayici ve İş İnsanları Derneği’nin (KİSİAD) yeni hizmet binası, düzenlenen törenle açıldı. Açılışa Cumhurbaşkanı Yardımcısı Dr. Cevdet Yılmaz, Bingöl milletvekilleri Feyzi Berdibek ve Zeki Korkutata, Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Kadir Çintay ile çok sayıda Bingöllü iş insanı katıldı.

Törene katılanlara teşekkür eden KİSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Dağıstan, dernek olarak bölgeye ve hemşehrilerine katkı sunmayı sürdüreceklerini belirtti.

Açılış sonrası sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulunan Cumhurbaşkanı Yardımcısı Dr. Cevdet Yılmaz ise şu ifadelere yer verdi:

“Kiğı Sanayici ve İş Adamları Derneği’nin İstanbul Ümraniye’deki yeni dernek binası açılış törenine katıldık. Özellikle bölgesel kalkınmaya katkı sunacak, Bingöllü girişimcilerimize ve sanayicilerimize değerli bir buluşma noktası olacak bu güzel mekânın hayırlı olmasını diliyor, emeği geçenleri tebrik ediyorum.”

Yeni hizmet binasının, Bingöllü girişimciler ve sanayiciler arasında dayanışma ve iş birliğini artırması hedefleniyor.

Haber Merkezi