Hem Kazı Başladı Hem Araçlar Tanıtıldı!

Genç Belediyesi, ilçe merkezinin en işlek güzergâhı olan Cumhuriyet Caddesi’nde uzun zamandır beklenen altyapı ve üstyapı yenileme çalışmalarına bugün itibarıyla resmen başladı. Saat kulesi önünden başlayan kazı çalışmaları, Demiryolu2 hemzemin geçidinden Lediz Köprüsü’ne kadar uzanan 2.350 metrelik alanda devam edecek.

Kurban Kesildi, Dualarla Başlandı

Çalışmalar öncesinde kurban kesilerek dua edildi. Hem hayırlı bir başlangıç temenni edildi hem de Genç Belediyesi’nin hizmet filosuna kazandırdığı yeni araçlar tanıtıldı. Yeni iş makineleri ve hizmet aracı belediyenin sahadaki gücünü daha da artıracak.

Başkan Tartar: “Genç için yeni bir dönemin kapısı aralanıyor”

Belediye Başkanı Kemal Tartar, yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: “Bugün ilçemiz için önemli bir gün. Altyapısı, üstyapısı ve araç filomuzla birlikte daha güçlü bir belediyecilik için çalışıyoruz. Tüm ekiplerimize kolaylıklar diliyorum. Halkımıza hayırlı ve uğurlu olsun.”

Altyapı ve Asfalt Çalışmaları Eş Zamanlı

Altyapı çalışmaları belediye ekiplerince yürütülürken, sıcak asfalt kaplamaları Karayolları Bölge Müdürlüğü tarafından yapılacak. Projede ayrıca FEDAŞ, DSİ, Türk Telekom ve ARH Bingöl Gaz da kendi altyapılarını güncelleyecek.

Trafik Alternatif Yollara Yönlendirildi

İlk etapta saat kulesi ile Atatürk Ortaokulu kavşağı arasında yürütülecek kazı ve düzenleme çalışmalarında, araç trafiği geçici olarak alternatif güzergâhlara yönlendirilecek. Vatandaşlar zabıta ve emniyet birimlerince bilgilendirilecek.

Haber Merkezi