Bingöl’de Jandarma Operasyonu: 6 Tüfek ve 25 Fişek Ele Geçirildi

Bingöl İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, merkez ve Genç ilçesi sınırlarında gerçekleştirdiği operasyonlarda 6 adet av tüfeği ve 25 fişek ele geçirdi. Cumhuriyet Savcılığı’nın talimatıyla olayla ilgili adli işlemler başlatıldı.

Yetkililer, kamu düzeninin sağlanması, suçların önlenmesi ve suçluların yakalanması için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü vurguladı. Bingöl Jandarması’nın asayişe yönelik operasyonlarının devam edeceği bildirildi.

Haber Merkezi