Bingöl Emniyeti Oto Hırsızlarına Göz Açtırmıyor

Bingöl Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerinin yürüttüğü operasyon sonucu, kent merkezinden çalınan bir otomobile ilişkin soruşturmada iki şüpheli yakalanarak gözaltına alındı.

https://youtu.be/qpjtaNsKcWU?si=qOg_CJqLAWpXSLad

Yapılan kontrollerde, şüphelilerin ehliyetsiz şekilde araç kullandığı tespit edildi. Bu nedenle 18 677 TL idari para cezası uygulanırken, haklarında oto hırsızlığı suçlamasıyla adlî işlem başlatıldı.

Çalıntı araç, kısa sürede bulunarak sahibine teslim edildi. Bingöl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Şehrimizde suçlulara ve suç unsurlarına karşı özverili çalışmalarımız 7 gün 24 saat sürecektir” denildi.

Emniyet yetkilileri, vatandaşlara araçlarını güvenli park alanlarına bırakmaları ve kontak anahtarlarını üzerinde bırakmamaları konusunda uyarıda bulundu.

Haber Merkezi