Başkan Tartar’dan Engelliler Haftası’nda Anlamlı Ziyaretler

Engelliler Haftası dolayısıyla Belediye Başkanı Kemal Tartar, ilçede yaşayan üç farklı haneyi ziyaret ederek hem Anneler Günü’nü hem de Engelliler Haftası’nı kutladı. Yapılan ziyaretlerde samimi anlar yaşanırken, vatandaşların talep ve önerileri de birebir dinlendi.

İlk ziyaretini 2 çocuk annesi Leyla Yılmaz’a gerçekleştiren Başkan Tartar, hem Engelliler Haftası’nı hem de Anneler Günü’nü tebrik etti. Yılmaz’ın yaşamına dair aktardığı sorun ve talepler dikkatle not alınırken, bu özel günün anlamına uygun sıcak bir sohbet gerçekleşti.

İkinci ziyaretin adresi Kadir Koç’un hanesiydi. Başkan Tartar, neşeli kişiliğiyle tanınan Kadir ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdi. Kadir’in halay videoları birlikte izlenirken, evde samimi ve neşeli anlar yaşandı.

Son olarak Görme Engelli Recep Savar’ı evinde ziyaret eden Başkan, burada da içten bir sohbetle karşılandı. Recep Savar, yaşadığı zorlukları, ihtiyaçlarını ve önerilerini samimi bir dille aktarırken, Başkan Tartar’a duyduğu sevgiyi ifade ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Yapılan ziyaretlerin ardından açıklamada bulunan Belediye Başkanı Kemal Tartar, “Bu hafta yalnızca farkındalık değil, aynı zamanda gönülden gönüle bir bağ kurma haftasıdır. Tüm engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak ve onları daha fazla görünür kılmak hepimizin sorumluluğudur” ifadelerini kullandı.

Haber Merkezi