Artık Bingöl’ün de Gümrüğü Var!

Bingöl iş dünyası için tarihi bir gelişme yaşandı. Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası (BİNTSO) Başkanı Kadir Çintay’ın uzun süredir yürüttüğü girişimler sonuç verdi ve Bingöl Gümrük Müdürlüğü resmen faaliyete geçti.

BİNTSO hizmet binasında yer alacak olan müdürlüğe, Gümrük Müdürü Sabri Maden ve beraberindeki personelin atandığı açıklandı. Başkan Çintay, bu gelişmenin Bingöl’ün ekonomik yapısına önemli katkılar sunacağını belirterek, "Dış ticaret yapan firmalarımız artık işlemlerini il dışına gitmeden, yerelde ve çok daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebilecekler," dedi.

Yeni kurulan Bingöl Gümrük Müdürlüğü ile birlikte:

İthalat ve ihracat işlemleri kolaylaşacak,

Zaman ve maliyet tasarrufu sağlanacak,

Yerel ticaret daha rekabetçi hale gelecek.

Kadir Çintay, “Bu adım sadece iş dünyamız için değil, Bingöl'ün ekonomik kalkınması için de büyük bir fırsattır. Gümrük Müdürlüğümüz ilimize hayırlı olsun,” ifadelerini kullandı.

Haber Merkezi